Strides in Development of Medical Education

Document Type : Letter to editor

Authors

1 دکترای تخصصی پزشکی سلولی مولکولی،دانشیار،مرکز تحقیقات آموزش پزشکی ،فارماکولوژی ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران

2 متخصص جراحی گوش ، حلق و بینی ، استادیار ، گروه گوش و حلق و بینی ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران

3 دکترای حرفه ای پزشکی ، مرکز تحقیقات آترواسکلروز و عروق کرونر ،دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران

  1. Ministry Of Health and Medical Education. Guideline for 41th residency admission exam. [Cited 2014 June 2]. available from: http://sanjeshp.ir/dastyari41/apx/rahnama_pz41.pdf
  2. Javadinia S, karimi G, Abedini M. Training and evaluation in medicine; effective or ineffective: establishing an educational culture based on community health priorities. Iran J Med Educ. 2014; 14(2):187-8. [In Persian]
  3. Omid A, Yammani N, Adibi P. The outcomes of ethics education to medical students based on moral reasoning models. Iran J Med Educ. 2014; 13(12):1099-113. [In Persian]