Document Type : Letter to editor
Authors
1 دکترای تخصصی پزشکی سلولی مولکولی،دانشیار،مرکز تحقیقات آموزش پزشکی ،فارماکولوژی ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران
2 متخصص جراحی گوش ، حلق و بینی ، استادیار ، گروه گوش و حلق و بینی ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران
3 دکترای حرفه ای پزشکی ، مرکز تحقیقات آترواسکلروز و عروق کرونر ،دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، بیرجند ، ایران
- Ministry Of Health and Medical Education. Guideline for 41th residency admission exam. [Cited 2014 June 2]. available from: http://sanjeshp.ir/dastyari41/apx/rahnama_pz41.pdf
- Javadinia S, karimi G, Abedini M. Training and evaluation in medicine; effective or ineffective: establishing an educational culture based on community health priorities. Iran J Med Educ. 2014; 14(2):187-8. [In Persian]
- Omid A, Yammani N, Adibi P. The outcomes of ethics education to medical students based on moral reasoning models. Iran J Med Educ. 2014; 13(12):1099-113. [In Persian]