Strides in Development of Medical Education

Document Type : Letter to editor

Authors

1 دانشجوی دکترای آموزش پرستاری، کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

2 .دکتری پرستاری، دانشیار پرستاری، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

3 کتری پرستاری، دانشیار پرستاری، مرکز تحقیقات پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

Abstract

آموزش پرستاری نقش مهمی در بهبود حرفه ای پرستاری دارد استفاده گسترده از فناوری تلفن همراه در میان دانشجویان انکارناپذیر است با استفاده از این تکنولوژی ممکن است بتوان کیفیت برنامه های آموزشی ارائه شده به دانشجویان پرستاری را افزایش داد استفاده از این رویکرد یادگیری موقعیت یادگیری برای دانشجویان پرستاران در هر زمان و در هر کجا را فراهم آورده، محیط آموزشی را تغییر داده و نتایج مثبت یادگیری را به همراه دارد

1. Te-Hui HAO A, Chang H K, Chong P. Mobile Learning for Nursing Education. AMIA Annu Symp Proc. 2006; 2006: 943.
2. Rees S, Moloney C, Farley H. Mobile Learning Initiatives in Nursing Education. In: YA Zhang. Handbook of Mobile Teaching and Learning.
Berlin: Springer-verlag; 2015:275-89.
3. Pimmer C, Brysiewicz P, Linxen S, Walters F, Chipps J, Gröhbiel U. Informal mobile learning in nurse education and practice in remote areas--a case study from rural South Africa. Nurse Educ Today. 2014; 34(11):1398-404.
4. Kenny R.F, Park C, Van Neste-Kenny. Using mobile learning to enhance the quality of nursing practice education. In: Mohamed Ally. Mobile
Learning. Athabasca: Au Press, Athabasca University; 2006.
5. Maag M. iPod, uPod? An emerging mobile learning tool in nursing education and students’ satisfaction. Proceedings of the 23rd annual
ascilite conference: Who’s learning? Whose technology? Who's learning?; 2006 Dec 3-6; The University of Sydney, Sydney, Australia. 2006.
6. Kenny RF, Van Neste-Kenny JM, Burton PA, Park CL, Qayyum A. Using self-efficacy to assess the readiness of nursing educators and students
for mobile learning. The International Review of Research in Open and Distributed Learning. 2012;13(3):277-96.