Strides in Development of Medical Education

Document Type : Letter to editor

Authors

1 دکترای تخصصی فارماسیوتیکس ، استادیار ، گروه نانو فن آوری پزشکی ، دانشکده فن آوری نوین پزشکی ،دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ، ایران

2 دکترای تخصصی فارماکولوژی ، استاد ، گروه نانو فن آوری پزشکی ، دانشکده فن آوری نوین پزشکی ،دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ، ایران

3 دکترای آموزش زبان انگلیسی ، استادیار ، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ،دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ، ایران

4 کارشناس ، واحد ارزشیابی برنامه های آموزشی ،مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ،دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ، ایران

5 دکترای تخصصی شیمی آلی ، استادیار ، گروه نانوفن آوری پزشکی ، دانشکده فن آوری های نوین پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تهران ، ایران

  1. Crandall BS, Lewis J. Nanotechnology: Research and Perspectives: Papers from the First Foresight Conference on Nanotechnology. Cambridge, MA: MIT Press; 1992.
  2. Moghimi SM, Hunter AC, Murray JC. Nanomedicine: current status and future prospects. FASEB J 2005; 19(3): 311-30.
  3. Kern DE, Thomas PA, Hughes MT. Curriculum Development for Medical Education: A Six-Step Approach. Baltimore, MD: Johns Hopkins University Press; 2009.
  4. Sadeghirad B, Haghdoost AA, Harandi MF, Roohollamini A. An Evolutionary Approach towards PhD Educational System in Medical Sciences in Iran: a Systematic Review of Educational Models in the World's Leading Universities. Strides Dev Med Educ 2009; 6(1): 10-20. [In Persian].
  5. Vice Chancellor for Education Tehran University of Medical Sciences. Curriculum of MSc in Medical Nanotechnology [Online]. [Cited 2005]; Available from: URL: http://educationold.tums.ac.ir/content/?contentID=204/ [In Persian].
  6. Mehrani M. Medical Education. Pajoda 2007; 2(3): 26-31. [In Persian].
  7. Peimani M, Aalaa M, Pajouhi M. Faculty Support for Curriculum Development in Nursing Education. Horizons of Medical Education Development 2011; 4(3): 45-50. [In Persian].
  8. Hull E, St Romain JA, Alexander P, Schaff S, Jones W. Moving cemeteries: a framework for facilitating curriculum revision. Nurse Educ 2001; 26(6): 280-2.